E-REJESTRACJA

Print Drukuj
Przypominamy o możliwości dokonania rejestracji  poprzez portal www.praca.gov.pl.

Przeczytaj zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku:

I. Skompletuj wymagane załączniki, które należy dołączyć do wniosku:
  1. Oryginał lub odpis dyplomu, świadectwa ukończonej szkoły ponadpodstawowej wraz z dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe;
  2. Zaświadczenia o ukończeniu kursów oraz potwierdzające uprawnienia zawodowe (dotyczy osób, które mają dodatkowe kwalifikacje);
  3. Oryginały wszystkich świadectw pracy lub świadectw służby;
  4. Orzeczenie potwierdzające stopień niepełnosprawności (wymagane w przypadku osób posiadających taki dokument);
  5. Dokument, na podstawie którego odmówiono przyznania statusu osoby bezrobotnej (np. decyzja o pobieraniu renty z tytułu niezdolności do pracy).
II.  Zwróć uwagę, aby wielkość pojedynczego dokumentu nie była większa niż 4 MB.
III. Zapoznaj się z:
  • instrukcją elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (pobierz instrukcję);
  • filmem poglądowym rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (obejrzyj film);
  • instrukcją opisującą jak założyć Profil zaufany (pobierz instrukcję);
  • instrukcją opisującą jak założyć konto użytkownika w Praca.gov.pl (pobierz instrukcję).