KLIKNIJ BEZPOŚREDNIO W BANER I PRZEJDZIESZ DO STRONY E-REJESTRACJI.
Przeczytaj zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku
- Skompletuj wymagane załączniki, które należy dołączyć do wniosku:
- Oryginał lub odpis dyplomu, świadectwa ukończonej szkoły ponadpodstawowej wraz z dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe;
- Zaświadczenia o ukończeniu kursów oraz potwierdzające uprawnienia zawodowe (dotyczy osób, które mają dodatkowe kwalifikacje);
- Oryginały wszystkich świadectw pracy lub świadectw służby;
- Orzeczenie potwierdzające stopień niepełnosprawności (wymagane w przypadku osób posiadających taki dokument);
- Dokument, na podstawie którego odmówiono przyznania statusu osoby bezrobotnej (np. decyzja o pobieraniu renty z tytułu niezdolności do pracy).
- Zwróć uwagę, aby wielkość pojedynczego dokumentu nie była większa niż 4 MB.
- Zapoznaj się z:
- instrukcją elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (pobierz instrukcję);
- instrukcją opisującą jak założyć Profil zaufany (pobierz instrukcję);
- instrukcją opisującą jak założyć konto użytkownika w Praca.gov.pl (pobierz instrukcję).
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO JEDNEGO Z PRACOWNIKÓW DZIAŁU REJESTRACJI:
- BOX 1 - 32 297 87 63 - Barbara Jochymczyk INFORMACJA I KALENDARZ TERMINÓW REJESTRACJI
- BOX 2 - 32 297 87 69 - Julita Maciukiewicz
- BOX 3 - 32 297 87 70 - Barbara Kopf
- BOX 4 - 32 297 87 48 - Marzena Gajówka
- BOX 5 - 32 297 87 49 - Marta Żak