DOKUMENTY WYMAGANE W DNIU REJESTRACJI

Print Drukuj

Chcemy Was poinformować o pewnym istotnym kroku, który pomoże Wam w sprawnym procesie rejestracji w Urzędzie Pracy. Często zauważamy, że osoby, które chcą się zarejestrować, nie posiadają ze sobą wszystkich wymaganych dokumentów. Aby ułatwić Wam ten proces, postanowiliśmy udostępnić listę niezbędnych dokumentów w dniu rejestracji:

  1. Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości.
  2. Świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
  3. Świadectwa pracy i inne dokumenty niezbędne do ustalenia uprawnień.
  4. Dokumenty stwierdzające stopień niepełnosprawności.
  5. Zaświadczenia z ZUS o wypłaconym zasiłku lub świadczeniu rehabilitacyjnym wraz z podstawą.
  6. Zaświadczenia z ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej wraz z podstawą.
  7. Zaświadczenie wydane przez ZUS o okresie pobieranej renty z tytułu niezdolności do pracy.
  8. Zaświadczenie o miesięcznej wysokości wynagrodzenia brutto ( dotyczy osób pracujących po 1997r. w niepełnym wymiarze czasu pracy lub w ramach umowy – zlecenie , agencyjnej lub innej umowy, z adnotacją o odprowadzanych składkach na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy).
  9. Świadectwo zwolnienia z aresztu lub zakładu karnego.
Mamy nadzieję, że ta lista pomoże Wam zebrać wszystkie potrzebne dokumenty i przyspieszyć proces rejestracji w Urzędzie Pracy. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Waszej dyspozycji:

REJESTRACJA, ZASIŁKI, ZAŚWIADCZENIA:
TEL: 32 297 87 63

E-MAIL: kaso@praca.gov.pl

KONTAKT DO PRACOWNIKÓW DZIAŁU EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ (BOX 1 DO BOX 4)