KLIKNIJ BEZPOŚREDNIO W BANER I PRZEJDZIESZ DO STRONY E-REJESTRACJI.

 

Przeczytaj zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku

  1. Skompletuj wymagane załączniki, które należy dołączyć do wniosku:
  • Oryginał lub odpis dyplomu, świadectwa ukończonej szkoły ponadpodstawowej wraz z dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe;
  • Zaświadczenia o ukończeniu kursów oraz potwierdzające uprawnienia zawodowe (dotyczy osób, które mają dodatkowe kwalifikacje);
  • Oryginały wszystkich świadectw pracy lub świadectw służby;
  • Orzeczenie potwierdzające stopień niepełnosprawności (wymagane w przypadku osób posiadających taki dokument);
  • Dokument, na podstawie którego odmówiono przyznania statusu osoby bezrobotnej (np. decyzja o pobieraniu renty z tytułu niezdolności do pracy).
  1. Zwróć uwagę, aby wielkość pojedynczego dokumentu nie była większa niż 4 MB.
  2. Zapoznaj się z: