OFERUJEMY ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA W BRANŻY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

OFERUJEMY ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA W BRANŻY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Print Drukuj
 
 

ADM ZN Sp. z o.o. oferuje aktualnie możliwość zdobycia doświadczenia w pracy jako Asystent Zarządcy oraz Młodszy Inspektor w Dziale Księgowości Wspólnot Mieszkaniowych. Poniżej przedstawiamy opis oferowanych stanowisk stażowych:

  1. ASYSTENT ZARZĄDCY (2 stanowiska)

W ramach stażu będziesz wspierał prowadzenie biura zarządcy poprzez obsługę klientów biura, odpowiadanie na ich zapytania i wątpliwości, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz przesłanych pocztą elektroniczną, segregowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji biurowej, redagowanie pism. Poznasz w praktyczne zastosowanie Ustawy o własności lokali i oraz zdobędziesz doświadczenie w technicznej i ekonomicznej obsłudze nieruchomości, w tym będziesz brać udział inspekcjach nadzoru budowlanego. Do innych obowiązków należeć będzie udział w zebraniach wspólnot w charakterze protokolanta oraz informowanie mieszkańców o terminach tych zebrań, naliczanych opłatach itp.

Wymagania:

  • Wykształcenie: min. średnie

  • Umiejętności: obsługa komputera (w tym arkusz kalkulacyjny)

  • Inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Rozkład czasu odbywania stażu: 8:00 – 16:00

  • Miejsce odbywania stażu: Sosnowiec, ul. Dworska 15a lub Sienkiewicza 3 oraz w terenie (charakter stanowiska)

  • Uzyskane kwalifikacje: praktyczna obsługa klienta i poznanie technik interpersonalnych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami prawa, poznanie specyfiki branży w praktyce
Opiekun oferty: Marta Chmielewska
Telefon: 322978733
E-mail: mchmielewska@pup.sosnowiec.pl
Dział Obsługi Klienta
  1. MŁODSZY INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH (1 stanowisko)

W ramach stażu będziesz weryfikował faktury pod względem rachunkowym i merytorycznym, księgował faktury i wyciągi bankowe, sporządzał polecenia księgowe, tworzył zestawienia i analizy sald kont księgowych, zajmował się obiegiem korespondencji oraz segregowaniem, porządkowaniem i archiwizowaniem dokumentacji biurowej, redagowaniem pism, sporządzaniem zestawień tabelarycznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie: min. średnie

  • Umiejętności: obsługa komputera (w tym arkusz kalkulacyjny), znajomość podstawowych zagadnień księgowych

  • Inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia

Oferujemy:

  • Rozkład czasu odbywania stażu: 8:00 – 16:00

  • Miejsce odbywania stażu: Sosnowiec, ul. Kosynierów 35

  • Uzyskane kwalifikacje: praktyczna obsługa klienta i poznanie technik interpersonalnych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami prawa, poznanie specyfiki branży w praktyce, znajomość podstaw obsługi programu księgowego, podstawy obsługi wspólnot mieszkaniowych pod względem ewidencji księgowych i podatkowych

Opiekun oferty: Marta Chmielewska
Telefon: 322978733
E-mail: mchmielewska@pup.sosnowiec.pl
Dział Obsługi Klienta

 

Informacje o publikacji dokumentu


  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

ADRES:

 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12

TELEFON:

 32 297 87 00

REJESTRACJA
/ZASIŁKI
/ZAŚWIADCZENIA:

 32 297 87 63

USŁUGI RYNKU PRACY:

 32 297 87 77

E-MAIL:

 kaso@praca.gov.pl

NIP:

 644-109-71-73

BIP:

 pup.sosnowiec.ibip.pl

GODZINY OTWARCIA:

 pon-pt 7:30 - 15:30

OBSŁUGA KLIENTA:

 pon-pt 8:00 - 15:00