W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Zmiany w rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy!
Weszła w życie nowa ustawa, która zmienia zasady rejestracji w urzędzie pracy – zarówno dla osób bezrobotnych, jak i poszukujących pracy.
Co się zmieniło?
Nowe przepisy wprowadzają ułatwienia i doprecyzowania w procesie rejestracji – to dobra okazja, by odświeżyć wiedzę, zwłaszcza jeśli planujesz zarejestrować się po raz pierwszy lub po dłuższej przerwie.
Rejestracja polega na wypełnieniu wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej dostępnego na stronie www.praca.gov.pl, załączeniu do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzeniu wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłaniu wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy.