Nie chcesz czekać na wizytę w urzędzie?
Ponieważ tradycyjne spotkania z pracownikiem PUP odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu dnia i godziny, proponujemy wygodną alternatywę: rejestrację online w dedykowanym punkcie obsługi rejestracji elektronicznej.
Punkt działa w boxie nr 1 na parterze urzędu i dostępny jest bez kolejek i bez konieczności umawiania wizyty.
Na miejscu zapewniamy:
- pomoc w przejściu całego procesu rejestracji online,
- informacje o wymaganych dokumentach,
- wsparcie techniczne przy obsłudze systemu,
- odpowiedzi na pytania związane z rejestracją i dalszą współpracą z urzędem.
Nie masz Profilu Zaufanego?
To żaden problem! Pomożemy Ci go założyć – a wymagane uwierzytelnienie uzyskasz od razu w naszym urzędzie, udając się do pokoju 314 na 3 piętrze. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu i w ciągu jednego dnia.
Dzięki nowemu punktowi obsługi rejestracja w PUP staje się szybsza, prostsza i dostępna dla każdego bez kolejek!
Sprawdź jakie dokumenty przygotwać do rejestracji:
DOKUMENTY POTRZEBNE DO REJESTRACJI OSOBY BEZROBOTNEJ
DOKUMENTY POTRZEBNE DO REJESTRACJI OSOBY POSZUKUJĄCEJ PRACY
Jeżeli osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny była wcześniej zarejestrowana w rejestrze bezrobotnych, ponowna rejestracja polega na dokonaniu uzupełnienia lub modyfikacji danych dotyczących osoby istniejących w rejestrze bezrobotnych. Jeżeli nie nastąpiła zmiana w danych przekazanych w trakcie ostatniej rejestracji, osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny przedkłada do wglądu pracownika powiatowego urzędu pracy dowód osobisty albo inny dokument tożsamości.