Aktualności

NOWOŚĆ! PUNKT REJESTRACJI ELEKTRONICZNEJ - SZYBKO I BEZ UMAWIANIA!

Nie chcesz czekać na wizytę w urzędzie?
Ponieważ tradycyjne spotkania z pracownikiem PUP odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu dnia i godziny, proponujemy wygodną alternatywę: rejestrację online w dedykowanym punkcie obsługi rejestracji elektronicznej.

Punkt działa w boxie nr 1 na parterze urzędu i dostępny jest bez kolejek i bez konieczności umawiania wizyty.

Na miejscu zapewniamy:

  • pomoc w przejściu całego procesu rejestracji online,
  • informacje o wymaganych dokumentach,
  • wsparcie techniczne przy obsłudze systemu,
  • odpowiedzi na pytania związane z rejestracją i dalszą współpracą z urzędem.

Nie masz Profilu Zaufanego?
To żaden problem! Pomożemy Ci go założyć – a wymagane uwierzytelnienie uzyskasz od razu w naszym urzędzie, udając się do pokoju 314 na 3 piętrze. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu i w ciągu jednego dnia.

Dzięki nowemu punktowi obsługi rejestracja w PUP staje się szybsza, prostsza i dostępna dla każdego bez kolejek!

Sprawdź jakie dokumenty przygotwać do rejestracji:

DOKUMENTY POTRZEBNE DO REJESTRACJI OSOBY BEZROBOTNEJ

DOKUMENTY POTRZEBNE DO REJESTRACJI OSOBY POSZUKUJĄCEJ PRACY

Jeżeli osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny była wcześniej zarejestrowana w rejestrze bezrobotnych, ponowna rejestracja polega na dokonaniu uzupełnienia lub modyfikacji danych dotyczących osoby istniejących w rejestrze bezrobotnych. Jeżeli nie nastąpiła zmiana w danych przekazanych w trakcie ostatniej rejestracji, osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny przedkłada do wglądu pracownika powiatowego urzędu pracy dowód osobisty albo inny dokument tożsamości.

 

 

Informacje o publikacji dokumentu